smeyye_44 Yagmursss çarşamba günü spinal sezeryan doğumum olacak sevgi hastanesi çiğdem aslana gidiyorum 6 bin TL ödedim
Dilara556 Yagmursss gözde Sıtmapınarı 6,500₺ ama yılbaşından sonra güncellenecek dediler bakalım inşallah çok yüksek bir rakam olmaz
mavimercimek Ben Park Hastanesi Zehra Kuzu’ya gidiyorum. Doğum ücretini ay sonundaki kontrolde görüşmeyi düşünüyorum. Yılbaşından önce 5500 diye duymuştum. Muayene ücreti 435 tl oldu yılbaşından sonra, öncesinde 285 tl idi.
mavimercimek smeyye_44 yılbaşından önce mi fiyat görüşüp ödemiştiniz yoksa zamlı fiyat mı bu şekilde?
smeyye_44 mavimercimek evet yılbaşından önce ödedim. Perşembe günü sordum yine fiyat değişmemişti takipli hastaya 6 bin dediler
Minibebe Zeyn7 Evet İlgili Sorularıma yanıt alıyorum kibar hastayı kırmamaya çalışıyor ben memnunum 7 aylik hep fatih beye gittim
iremgonca Venus_12 merhaba doğumla ilgili tecrübelerinizi paylaşır mısın bende o doktora gitmeyi düşünüyorum da
Mhrbn44_ Yagmursss 30. Haftaya kadar gözde akademi Tarık göksel e gittim sonra devlete gitmeye basladim dogumum devlette olacak çünkü burdada serdar büğrü ye gidiyorum 37 haftalik olduk bakalım hayırlısı olsun inşallah