Kızlar bugün çatı muayenem var 38+0 haftalığız. doktorum daha önce tabi alttan muayene etmedi. Az önce afedersiniz vücudumu temizlerken vajinamın içinde ddğilde yanlarında her iki tarafta siyah et parçaları gibi şeyler gördüm. Öncesinde lazere, hamileyken de kuaföre gidiyordum. Farketmemiştim. Herhangi bir acı vs de olmayınca bu sabah görünce şok oldum. Her iki taraftada 3-4 adrt var. Bunlar siğil mi oluyor🥹normal doğuma engel diye okumuştum ama her siğil engel midit? Doktorum öğleden sonra dayanamadım başlık açtım. Yardımcı olur musunuz?