Busraerkr Kızlar 22 haftalık hamileyim yan taraflarıma uzanınca sonra kalkınca ya da sırt üstü uzaninca ağrı hissediyorum normal mi
gzl_2320 Busraerkr bende de aynı şeyler oluyor uzanırken kalkarken otururken hafif ağrılar oluyor 20+4 olduk bizde
m_k34 Busraerkr normal artık ilerledikçe rahat olamıyorsun ağrıların oluyor sağa dönsen olmuyor sola dönsen olmuyor sırt üstü zaten nefesin kesiliyor gibi oluyor benim 27 yi geçiyor zorlanmaya başladım artık.
m_k34 Busraerkr bende kara kara onu düşünüyorum yatamıyorum geceleri bacaklarımda istemsiz ağrılar olmaya başladı belim ağrıyor rahimde ara sıra ağrı giriyor doktora da sordum normal bunlar dedi idare edeceğiz mecbur .
Seda181818 Ya 21.haftadayim benimde karnimin ici bugun ara ara acıyor bebek büyüdüğü icin mi anormal bisey mi