ummuhan3 Selam kızlar, Yumurtlamanın 7.gunundeyim reglime 8 gün kaldı. Fakat hiçbir belirti yok, herkeste kasik batması gogus hassasiyeti oluyor bende hiçbiri yok sadece hafiften adet ağrısı giriyor oda şiddetli değil? Hala ümit var mı sizce 🥲
papatya-0 ummuhan3 canım bende sadece karın ağrısı ara ara vardı o kadar belirti arayıp üzme kendini 🙏
EminNur ummuhan3 inanın ki var . Regle nir hafta kalası test yaptım negatifi. Hayal kırklığı yasadım ve ve 3 gün kalmıstı hala hiç bir beliritm yoktu amaaan zaten üzüldüm bi test daha yapyım dedim ve pızitif. Ve hala belirtim yok. İnanın umut var bende neagitifi Görünce yine olmadı yaaa falan ye üzülmüştüm . 🙏🏼
Kyy01 Ben hamileyim bende bile belirti yok herkeste olmuyor galiba en iyisi regl gününün geçmesini beklemek