Arkadaslar 4 gun once nstye baglandim bebegin hareketlerinin az oldugunu soyledi dr. Sonra asagdan muayene etti dedi kafasi kanala cok yakin ondan hereketleri az galiba sonra takipte olalm yarin aksam tekrar gel dedi ertesi gun aksam afedersiniz lavbya gittm ic camasrmda kirmizi leke gordum peceteye de geldi hemen hastaneye gittik nstye tekrar bagladi ama hareketleri yine az dedi sancm cikmadi muayene etti acilmam da yokmus ama rahim uzunlgum kisalmis 2 cm bu tamamen kisaldgi zaman acilma basliyomus hemeb ciger gelistirici igne yapti. Boyle bir durumla karsilasan ya da duyan var mi? Biraz uzun oldu kusura bakmayin