Minare Kizlar doğumum gerceklesti çok şükür. Beklediyimden de hizli bir surede. İnşaallah daha uyğun bir zamanda daha detayli paylasirim. 2ci doğum gercekten de kolay ve hizli oluyormus. Sadece çok dua edin ve her şey nasıl da kolay oluyor
Mustafayigitvebeytugannesi Minare Kız sadece benim mı ilk kolay ikinci çok zor oldu anlamadım şimdi üçüncü nasıl olcak acaba diye beklemedeyim 😂 canım benim sağlıklı bir sekilde analı babalı büyütün inşallah bebişi çok sevindim kucağına aldığına gözün aydın. 🌺 Sen nasılsın bebis nasıl 🥰