Ellia Canım bana hastaneden tts izotonik sodyum klorür verdiler şu kırmızı renkte olan sıvıdan adını unuttum.. tuvaletten sonra orayı önce peçeteye güzelce temizliyorum, peçeteye bu sıvıyı döküyorum ve vajinaya dokunduruyorum biraz sürdükten sonra tekrardan kuruluyorum.. nemli kalmasın dedi doktorum ilk günler çok kanamam olduğu için depend külodun içine yine hastanenin verdiği sargı bezi şeklinde olan bezi koyuyorum her tuvaletten sonra bunu yapıyorum, sıvı bittikten sonra suyla yıkayabilirsin dedi doktorum.. duşa girdiğinde sımsıcak suya girme oraya dikkat et..
Doğum yapalı 1 hafta oldu ve persembe günü doktora gittiğimde temiz bakmışsın güzel toparlanmış dedi.. şişlik inmişti ve güzel görünüyordu