Selin5125 Merhaba hanımlar nasılsınız 35+6 haftalık hamileyim ne yersem yiyeyim hafif şeyler tüketsem dahi özellikle geceleri aşırı mide yanması ve bulanması oluyor başına gelen var mı normal mi bilemedim
Duygu_ck Selin5125 benimde yanma oluyor sadece. Nelerin yaktığını anca anladım sabah sadece yumurta peynir yiyorum salatalık domates zeytin yok çok yakıyormuş meğer. Midemde sanki bir bıçak var gibi.Maden suyu içince rahatlıyorum anca. Bebek aşağıya indikçe rahatlama oluyormuş sizde inmemiş herhalde daha