zeynepaylaipek ben uzun kollu Zıbın, bir tane alt üst takım, şapka, eldiven ve çorap vermiştim. Bir tane de battaniye. Ona sarıp getirdiler. Odada ayaklarına patik üstüne kazak giydirmişti annem üşür diye 😂 zaten öyle çok verseniz de giydir diye kat kat giydirmiyor ebeler. Bi Zıbın bi takım bitti