Milosee Bizde 10 günlüğüz çok yara oldu diye silikon göğüs ucuyla vermeye başladım ama daha çok küçük bıraktırma gibi bi çabam yok emsin de nasıl emdiği önemli değil biraz büyüyünce bıraktırmayı denerim, kendi göğsümü tutturmak için ağlatmıyorum hiç gerek yok bence sende boşver bi süre kullan büyüyünce tutabilecek duruma gelir daha iyi olur