Havvabagdogan 35 haftalık hamileyim hala hangi hastanede doğum yapacağıma karar veremedim Antalya Eğitim Araştırma Hastanesinde doğum yapanların iyi-kötü yorumlarını bekliyorum. Lütfen yardım edin🙄
Tosbik Havvabagdogan hay masallah canim bu vaktr kadar nasil karar veremedin. Smdiye kadar hangi doktora gttin ki?
Havvabagdogan Normalde eğitim araştırmaya gidiyorum doğumu da orada düşünüyordum geçen hafta bebeğim erken gelmek istedi bana küvez sıkıntısı olduğunu söylediler. Yoksa hastane ile ilgili bi şikayetim yoktu. O yüzden biraz kafam karıştı özelde mi devam etsem diye düşünmeye başladım.
Cns_mry Havvabagdogan egıtım aastırmadan cok ssıkayet duydum cevremdekılerden normal dogumsa egıtım aratrma has. Sıkıntılı benc3 kepez devlet hast. De dusunuyorm bende ama hala orda dogm yapan bırını bulup soramadım 😁
asminko345 Havvabagdogan Şuan bende Antalya eğitim araştırmaya gidiyorum canım 31 iz bizde benim 1 kaç arkadaşım orda Doğum yaptı iyi olduğunu eskisi gibi olmadığını herşeyin değişmiş dediler
Havvabagdogan Cns_mry teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Kepez için çok kalabalık,muayene bile çok zor,suriyelierden sıra bulunmuyor diyorlar. küvez de bulunmuyormuş.
Cns_mry Havvabagdogan canm ben ozele gıdıyorm normalde. Ama kepezde de ayrı gittiğim doktorm var.ozel muayane ucreti vs bazen durumlar sıkısık olunca gıdiyorm saatm geldıgı gbı giriyorm.dogmu bılmıyorm tabi ama sıra bekleme derdi hiç olmadı bende
Mrv2013 Merhaba kızlar aranızda eğitim ve araştırma hastanesinde Doğum yapan oldumu bilgi verirseniz çok sevinirim