Kızlarrrr bi sorum olacak ben ovulasyon testini gecen ay kullandım ve tam yumurtlama günümü degerlendirdik fakat bat 5 ocaktı ve adet oldum ama her zamanki adet ağrısı değil neredeyse acillik olacak şekilde çok kötü oldum halen daha kasık ve genital de bıçak saplantısı gibi ani ağrılarım oluyor sizce neyden kaynaklı oluyor yani gebelik oluşmadı ama acaba korunmasız ilişki yumurtlama gününe de denk gelince mi böyle oldu, sorumu tam anlatabildim mi bilmiyorum gerçekten merak ediyorum ilk kez bu kadar sancılı geçiriyorum adet dönemimi 😥böyle bişey yasayan varmı ? Yani agrılarım hiç normal değil sizce doktora gitmeli miyim ? Uzun oldu ama kusura bakmayın 🙏🏻