symacngl Merhaba hanımlar 🧚🏻 haftamdan itibaren bu hastanede kontrole gitmeye başladım. Şu an 32. hafta içerisindeyim. Bugün bir ebe yardımcısıyla konuşurken bana kısaca bu hastanede doğum yapmamı önermediğini, doktorların çok kaba olduklarını söyledi. Bu hastanede doğum yapıp memnun olan veya olmayanlar yazabilir mi? Hatta İstanbul Avrupa yakasında başka devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kalanlar da yazıp yardımcı olursa çok sevinirim. Takipli olmadığımız hastanede doğum yapamıyormuşuz, sıkıntı çıkıyormuş diye duydum. Geç olmadan gerekirse hastanemi değiştirmek istiyorum. 🤦🏼♀️