Brck0303 Ben de 32. haftadayım ve dediğiniz gibi benim de bulantılarım arttı, birçok şeyden tekrar tiksinmeye başladım. Bugün kontrole gittiğimde doktorum bunun normal olduğunu östrojen hormonunun artışı sebebiyle yaşanabildiğini söyledi ve ilaç verdi. Ağrılarım için de magnezyum verdi. Ama siz yine de doktorunuza görünün içiniz rahat olsun.