Semanur21 Yagmurcmn benim çikolata kistim varken doğum yaptım kistlerin normal doğuma engel olmadığını biliyorum miyom farklı yukarıda arkadaş anlatmış zaten şimdiki doktorlar sebepsizce sezaryene yönlediriyor maalesef
Fatmaysil Kist değilde 7 cm miyom var ve dolaşıyor 35 ci haftafaİz Dr. Miyom gelip doğum kanalına girmediği sürece normal doğum am agirerse sezeryan demişti bana.suan rahimin arka tarafına geçmiş hayirlisi artık kısmet
Yagmurcmn Çok geçmiş olsun çok kafa karıştırıyorlar sezeryana yönlendiriyorlar güvenemiyorum açıkçası özel oldupu için aynı durumu yaşayan varmı diye merak ettim