Daha önce post açmıştım ama cevap alamadım göğüs uçlarım sızlıyo karnımda şişkinlik var hafif kasık ağrıları var klomen kullandım inofolic kullanmaya devam ediyorum ilaçlardan mı oluyo yoksa hamilelik belirtisi mi yardım edin lütfen sabahtan beri ağlıyorum çok yoruldum artık 🥺