Sevgi3444 ikra yı daha muhafazakâr ailelerden duydum. Ama çok güzel isim o da. Benim oğlum un adı da Kuzey. Şu an kreşe gidiyor. Her sınıfta var. Parka gidiyorum. Mutlaka başka kuzey var. Çok var. Ama bu sizin için önemli değilse iki düşündüğünüz isim de çok güzel