Gul-29 Kızlar merhaba akşamdan beri Aralıklı şekilde karın ağrısı gibi adet sancısı gibi bir sancım var bir saattir uzanıyorum ama geçmiyor böyle bir durum yaşayan var mı?
Arzu3434 Gul-29 eğer şiddetliyse lütfen acike gidin benim ilk gebeliğimde oldu erken doğumla kaybettik
Gul-29 Arzu3434 çok şiddetli değil ama geçmiyor bir türlü , bebekte hareket ediyor bayağı hareketleri de iyi diye acile gitmedim ama ilk defa böyle oluyor
Gul-29 Arzu3434 yok çok şükür olmadı canım , bütün gece sancı gibi devam etti ama en son uyuyakalmışım uyandıgımda geçmişti çok şükür 🤲🏻