Kucuk_melegim bir dilimden bir şey olmaz zaten yemişsin canım bu kadar kuruntulu olma azıcık sal 9 ay geçmez böyle zararlı da olsa yediğin 1 dilim 1 lokma 1 ısırıktan bir şey olmaz ve bundan sonra eğer çok tedirgin ediyorsa böyle şeyler seni yemeden baksan zararlarına daha iyi olur senin için bence boşa strese girme