Ben kakao ve hindistan cevizi yağı kullandım. 33 haftaya kadar hiç çatlağın olmadı. 33 ten sonra da tutabilene aşk olsun . Eğer çatlamaya müsaitse bedenin her türlü çatlar. Kremlere falan boşuna yatırım yapma . Nemlendirecek şeyler kullan mutlaka ama biraz senin vücudunla alakalı bi durum bu.