Atss0000 Kızlar merhaba öncelikle insallah hepiniz bebislerinizi hayirlisiyla sag salim kucaginiza alirsiniz😍 Sancaktepe tarafinda bildiginiz onerebiliceginiz iyi bi doktor var mi gebelik takibi için
berilmt Atss0000 Hisar Çamlıca Umut Hanım’a gidiyorum, gayet memnunum. Zaten doktorlar net sitesinde beş yıldızlı, bir sürü yorumu var. Öyle seçip bulmuştum, artık sona geldik, yakında doguruyorum:)
Didemahsen Cnm bende yenidoğanda oturuyorum sana sancaktepe önereceğim en iyi doktor yaşam tıp merkesinde arif bey var uzerine doktor tanimam bence
Mebk guzelanne23 cinsiyette ne dediyse çıktı mı Fatih hocanın Bana 15 ve 16 da kız dedi 18 haftalık olduk devlet hastanesine gittim erkek dedi devlet Hastanesinde ki doktor
Dilaraplt Mebk yanılmalar olabiliyor canım 20 24 hafta arası detaylı usgyi bekle orda kesin cinsiyetini söyler dr
guzelanne23 Mebk evet canım 16. Haftada söyleyeceğim cinsiyetini dedi kız dedi çok şükür doğuma 2 günüm var kızım olucak nasipse detaylıya girdim başka bir doktora o da kız dedi ☺️
Mebk Dilaraplt özelde ki fatih bey 15 16 da kız dedi net görüyorum dedi 18 haftalık olduk bugün devlete gittim erkek dedi bende şaşırdım
Mebk guzelanne23 bana da 16 haftada kız dedi dün de devlete gittim erkek dedi şaşırdım acaba yanılma mı oldu dedim ama fatih bey çok net konuştu
eserce05 Sultanbeyli Saygı Hastanesi Pelin Koca ilk gebeliğimi onda gerçekleştirdim. 2. Gebeliğim ve yine ona gidiyorum tavsiye ederim ☺️
Kubra-ulas Atss0000 Sancaktepe bölge hastanesinde Pınar hanım var. Ablam ve görümcem ona talipliydi doğumlarına da o girdi. Gerçekten çok güzel bir doktor.Ama biraz pahalı bir hastane. İmkanım olsa ona giderdim. Zeynep Kamile takipliyim bende