Mavis344 canım çok geçmiş olsun Allah öncelikle sağlık versin bebişe benim de hamileliğimin başından 3 ayıma kadar kanamam oldu ama rahim ağzımdaki yaradan kaynaklı kanama varmış hangi doktora gittiysem bebek sağlıklı ama düşük tehliken var dendi en son doktor değiştirme kararı aldım sonra alttan muayene ile bu çocukta hiçbir şey yok sadece rahim ağzımızda yara var dedi 3 günlük bir antibiyotik tedavisi verdi sonra akıntım bile geçti çok şükür baktır istersen.