01.01.2023 tarihinde epidural sezeryan ile doğumum oldu sonrasıda çok güzel geçti ayağa kalkmakta biraz ağrılar oldu o kadar . Kızımı kucağıma aldım çok şükür iyiyiz evimizde birbirimize alışıyoruz . Çok güzel duygular . İsteyen herkese nasip olsun :)