guzelanne01_ Bukre_01 rabbim şifa versin canım bende ilk düşük yaptım çok üzüldüm rabbim çok aratmadan 2 kez hamile olmamı nasip etti 6 ay sonra inşallah rabbimde en kısa zamanda nasip eder sana Ama bir daha kanaman ufacık bile olsa asla bekleme doktora git