Findukli_Lokum Muhammedarasannesi öğleden sonra yapmıştım testi çift çizgiyi görünce sonraki gün de gebelik testi alıp netleştirmiştim hatta gebelik testini de akşam yaptım
poyrazin_annesi28 Muhammedarasannesi Çoktandır yazıyorsun ama neden erken gebelik testi yapmıyorsun veya kan vermiyorsun 😐
Likayolcusu Muhammedarasannesi kızz bu me 😃 hamile olabilrsiniz bence ilk defa böyle görüyorum ovulasyon testleri dimi bunlar
minnosbirkiz Muhammedarasannesi hiç çatlama görünmüyor, biyerlerde silik çizgi görmeniz lazımdı bu yüzden yumurtanızın çatlamamış olabilme ihtimalide var, dilerseniz bi gebelik testi yapıp netleştirin, herşey gönlünüzce olsun inşallah 😇
bv187 Muhammedarasannesi böyle öğrenenleri de duymuştum . Ama bende farklı oldu kontrol çizgisi yani hep koyu olan çizgi kayboldu . Bende testleri aldığım yere yazdım testler bozuk olabilir dediler . Gebelik testi yapsam okadar erken öğrenemezdim belkide adetim iki gün geçmişken öğrendim kan verdim hemen pozitif çıktı 😊 Rabbim isteyen herkese tattırsın 🤲🏻
Canbebegimm İlk idrarı önermiyorlar canım 12-15 arası ve 17-20 arası saatlerde daha net sonuç alınır diye okumuştum. Önemli olan hergün aynı saatte yapmak
Muhammedarasannesi Findukli_Lokum Likayolcusu bn anlayamadım reglim düzensiz ama rahim filminden sonra düzene oturur dedi yani hesaplamaya göre 6 gün var
Findukli_Lokum Muhammedarasannesi canım ben adetim 1 hafta geçtikten sonra yaptım testleri benim de düzensizdir hatta gecikmesini düzensizliğe yormuştum, inşallah güzel sonuçlar alırsın 🤲
bebekveannesiii Muhammedarasannesi attığın resime göre eğer tekrar yumurtlama değilse hamilesin 🥳🥳 ben de hamile olduğumu ovulasyon testi ile öğrendim. Bence bı gebelik testi al
Mekklc Muhammedarasannesi ovulasyon ile değil de gebelik testi alsanız bence içiniz rahat edicek bence beklemeden gebelik testi yapın 🥰 eğer çift çizgi görürseniz de kesin olsun diye kan verin