benim ilk 4 ayım da sizin gibiydi. Şuan 6dayım. Çubuk kraker muz yedim
Onun haricinde meyve çeşitleri havuç ve patates haşlaması
Bunlarla yaşadım. Ama geçti şimdi
Bebeğim aç kalırmı yazmışsın ayy bende bunu düşünüp çok ağladım yiyemediğim yada yeyipde hemen kustuğum için kendime çok kızdım 🤭kim ne derse desin yinede yiyememek insanın vicdanına dokunuyor o psikolojiyle 😅 ama gececek