Anestezi ile de oluyor anestezisiz de ben anestezi istemedim sırt üstü yatıp dizleri kaldırıp ilaç veriliyor vajinadan biraz ağrı hissediyorsun acı eşiğine bağlı ben sanki adet sancısı gibi hissettim tüpler açıksa ilaç sorunsuz dağılıyor yaptırmanı tavsiye ederim 25 nisanda adetin 5. Günü yapıldı 2 mayısta erken adet gördüm bayrama denk gelmeseydi tüp bebek merkezine gidecektim o ay yumurta kaliteli ve düzenli gelişti ovitrelle iğne ile 23 mayısta da hamile olduğumu öğrendim şuan 35+ 5 olduk