Sevgi3444 Melek6588 mikrosefaliden kaybettim 33. 6 da doğmuştu oglum genetik testimiz temiz çıktı ama bu gebeliğimdede bu sıkıntı çıktı sadece ilerleyen dönemlerde ne olur bilmiyorum korkuyorum hep
Melek6588 Sevgi3444 şuan çok üzüldüm benim yüzümden korktuğum için Ama buraya yazdım benim gibi yaşamış varmı diye özür dilerim sizi üzdüysm evlat acısı hasreti zor
Sevgi3444 Melek6588 evet ilk bebegim bende 6 kilo aldım şu ana kadar beslenmemde güzel aslında vitamin de alıyorum arttırdım hatta bu gerilik var denince yeni şeyler eklettim
Sevgi3444 Melek6588 yok sen öyle düşünme üzülme sende kendi evladın için çabalıyosun özür dileme canım benim rabbim sağ salim kavuştursun bizi evlatlarımıza gerçekten evlat acısı çok başka rabbim yaşatmasın kimseye
Melek6588 Sevgi3444 bende genetik test yaptım 1 ay sonra cikicak bebeğimin hastalığı netleşecek benimde bebeğime cam bebek tahmini koydular
Sevgi3444 Melek6588 rabbim yardımcın olsun güç versin sana çok çok iyi anlarım bilirim insallah cam kemik hastasıda degildir çok güzel sonuçlar alırsınız bol bol dua edin üzülmeyin hiç ne gelirse rabbimden
Ayseyekta Çok çok çok geçmiş olsun. . Allahım biran evvel şifa versin güzel haberlerini alın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Dualarım sizinle
Melek6588 Sevgi3444 tabiki öyle kızım güçlü her ağrı ya her ilaca her makineye cam kemikse bile onunla beraber savaşacaz
Melek6588 Sevgi3444 senin kaç hafta geride benn bak petorojiye gitmiştim bana demişti anca 40 haftaya kadar iki kilo olur bebeğim 36 .1 de 2 kilo doğdu bebeğin doğmadan inanma
eknsnsr98 Melek6588 evladının acı çektiğini görmen kadar acı bir şey yok rabbim ona şifa versin bir an önce kucağına al inş 🤲🏻
Melek6588 eknsnsr98 amin inşallah 9 ay karnında taşı hayaller kur böyle olsun kıyafetlerini herşeyini heyecanla aldım