Zizizi sanmıyorum canim kabul edeceklerini. Ama doktoruna bir sor danış istersen. Kizimdayken yaptırmak istemiştim ama gününü bilmedim özel hastane takiplisiydim ve hastanede yapıyorlardı 27 haftaliktim eğer yapılıyorsa yaptıralım dedim ve yok haftaniz geçti yapılmaz denmişti. Şimdi ikinci hamileligim ve 23. Haftada yaptırdım