Uzun süreki kalp çarpıntısı yaşıyorum yatıyorum oturuyorum dinleniyorum ama nerdeyse 45 dakika 1 ssat kadar kalbim aynı şekilde devam ediyo bundan önce sormuştum nefes darlığı sıkıntım var astım olabilir mi diye böyle bir sorun yaşayan var mı kalp çarpınsı ve nefes darlığı bir arada olunca korkmaya başladım 😪