Tbsra95 -arzu82 hayatım kac gün geciktin yazar mısın 5 in asağısı normalde ypk demek ama değer yüksek 2 gün sonra tekrar kan ver
-arzu82 Adetim 3 gün gecıktı ve kasık ağrım var kan testimde değer bölümünde 4.9 cıktı doktor hamile deyilsin dedi ve ben bunu acilde yaptırdım bana ilaç yazdı almaya korkuyorum
gl12cn34 -arzu82 bence olabilirsin ben adet gecikmemin 10. Günü test yaptığımda değerim 100 dü . Belki bende 3. Gün yaptırsam öyle çıkardı. Ama kimyasal da geçirmiş olabilirsin. En tekrarla testini Canım