sudamlasi Incim_canim sade maden suyu ve süt işe yarayabilir. Doktor kontrolünde doktoruna bu durumu anlatırsan ona göre ilaç verir☺️
Nurozdc Incim_canim elmanın kabuğunu soyarak yemeyi deneyin.leblebi de iyi geliyor.salatalık da bazen iyi geliyor.baharatlı, acılı, sarımsaklı yemek yemeyin ve poğaça da yemeyin, mideyi iyice kızdırıyor bunlar.geçmiş olsun:)
Umutyorgun Kirmizi elma soy ye canm..azda olsa iyi geliyo iki yudum soguk sut ic..ama hic biri kesin cozum degil.bende cok cekiyorum.gaviscon kullanmak zornda kaldm.ama bu bile yeterli gelmiyo
EdaElif Incim_canim bana çok iyi geliyor rahat uyumami sağlıyor hem bebeğin içinde faydalı 1 bardak içip uyuyabilirsin
sudamlasi Incim_canim 😊verilen ilaçlar ya rennie ya gaviscon oluyor bunlar da tamamen zararsız masum ilaçlar. Ben rennie kullanıyorum 3 hafta içinde 1 kutu bitirdim tadı da çok güzel😋
EzelUnal18 Incim_canim canım benim de 3-4 gündür fena yanıyor ekşiyor gibi en son denemem soda oldu iyi geliyor ılık süt içmiştim hep ama soğuk için diyorlar onuda denicem
Almanyagelini Incim_canim ben de çok ilaç içmek istemediğim için çözümü çiğ bademde buldum.Soda yazan arkadaşlar olmuş, benim mide yanmama hiç iyi gelmedi mesela, daha fena yaktı, bünyeden bünyeye değişiyor bu durum. Allah şifa versin.