siyahinci3 bende 35+1im ayniymisiz 🥰 benimde sırt agrilarim çok oluyor Allahtan bebek ilk günden beri fazla hareketli değil bunu ilk zamanlar çok kafaya takip doktor yollarına gidiyordum ama genel olarak sakin bir bebeğin var demişti doktorum ondan sonra rahatladım ❣️ baş aşağı dönmüş bizimkide rahminde yanmalar oluyor mide yanmaları cabasi uyku düzeninde bozukluk zaten hiç söyleme falan filan bir dokun bin ah ısıt durumdayım 🥹🤰🏻