Ummuhan96 benim oğlumun kafası kanala girmişti,hastaneye yattığımda açılmam sıfırdı, nst de biraz sancım çıktı ama ben hissetmiyordum. Sabah 07.30 gibi suni sancıya başladılar 17.30da anca 10 cm açılmam oldu oğlum doğdu. Bi ara doktor açılma devam etmezse sezeryana almak zorunda kalabiliriz dedi alttan muayene edilirken suyum geldiği için. Herkesin bünyesi farklı tabi, inşallah kolaylıkla sağlıkla kavuşursunuz miniğinize🙏🌸