Burcusse Kızlar tansiyonum son haftalara girmeme bağlı olarak herhalde yükselmeye başladı , evde 14/10 u görünce baya bi tedirgin olup hastaneye gittim 17/10 ile yatış yaptılar , siz de böyle bir sıkıntı oldu mu