Bi kızım vardi doktor bugün bir kızımın daha olacağını söyledi iki kızımla artık çocuk mevzusunu kapatırım Rabbım olmayana versin eşim sanki erkek istiyor gibiydi ama belkide ben öyle hissettim bilmiyorum bende kendimi iki kızım olacağı için çok şanslı hissediyorum Rabbım ne veriyorsa sagliklisini versin 🙏🙏💞