Dmlyns sürekli kafanın bir kısmı orda oluyor evet bu kaçınılmaz gibi ama düşündükçe olmuyor inanın o sebeple artık akışına bıraktım hayırlı zamanda hayırlısı neyse o olsun diye dua ediyorum düşünmemeye çalışıyorum. Yoksa dediğin gibi insan zorlanıyor canım zaten hamileliğin en zor dönemi kim ne derse desin bu dönemmiş