Benimde çoğu ilaçlara karşı alerjim var ve bunun yüzünden bazen acıdan ölsemde hastanelere gitmekten korkuyorum hemen yan etki yapıp kalbime vuruyor nefes alamıyorum oksijen tüpten alıyorum tabi kendime gelene kadar bende birsey kalmıyor ilk doğumumda saniye başı doktoruma hemşirelere aman bakın alerjim var ilaçlara korkuyorum demekten bi hal olmuştum çok şükür dikkat ettiler bi sorun olmadı şimdi ikinci doğumu bekliyorum ( 28) yine de korkuyorum 🥹