Eldgrn Nasılsınız kizlaarrrr bir şükür iyiyiz çatı kemiği ağrısı başladı tekrar 1 haftadır yoktu tekrarladı onun dışında göbek ağrısı içi dışı ağırlığı fenafenade idare etmeye çalışıyoruz az kaldı sizde durumlar nedir 🥰
cansualisa Eldgrn son 4🌺🌺💕belim kopuyo burnum tıkanık kızlar tuzlu su yaptım nane limon portakal yedim salata tükettim yok bana mısın demiyor napıcammm ben bilmiyorum :( yatamıyorum
Eldgrn Zeynebim26 sağlıkla gelsin canım 🥰♥️ çok şükür bu günlere rabbim hayırlısıyla bize de nasip etsin o günleri 🥰
Zeynebim26 cansualisa burun tikanikligi bendede var ya nasıl geccek bilmiyorum nezle gibiyim ama değilimdir hayırlısıyla dogsalar minikler 10 Ocak da benim doğum ❤️🥰
Eldgrn Ikicocukannesi32 geç döllenme benim normalde 3 Mayıstı ama 18n Mayıs olarak değiştirdi doktorum günü gününe gidiyor şimdi
Ikicocukannesi32 Eldgrn Benimde 18 Mayıs son adet tarihim bu zamana kadar haftasında ilerliyorduk ama Bu hafta Ulstroson kağıdında hafta 1 hafta kadar geriledi yani 32 iken gitttim 31 çıktı sence hangisini baz almalıyım normal haftamimi yoksa ulstroson kağıdın da yazani mi
Eldgrn Ikicocukannesi32 2 haftaya kadar normal sayılıyor canım onlar sen yine son âdet tarihin neyse ondan devam et bebek önde gitse veya geride gitse dahi adet tarihinden hesaplanan günü neyse ona göre gidilir