Smya rennie duo ve gavisconun fayda etmediği son 5 haftadır doktorumun önerisiyle acidpass diye bir ilaca başladım. Çiğneme tableti devlet karşılıyor yazdırın direkt alınca biraz pahalı. Ben hayatımda böylr etkili bişey görmedim, yıllardır midemden rahatsızım hamilelikte zirve yaptı şurubu dikip duruyorum fayda etmiyordu. Ama bu var ya bu mükemmel bişey anında kesiyor ve o gün bi daha asla midem yanmıyor. Ertesi günüm bile rahat geçiyor. Dün kullandım bugün hazır bisküvi, kızartma yedim hala midemde yanma yok. Hani o derece mükemmel. Valla yattığım yerden bunu üretene dua eder oldum 😂😂 doktorunuza söyleyin verirse mutlaka deneyin