-Bal123- Kızlar çok kötüyüm ayıptır söylemesi idrarımı yaptiktan sonra acayip şekilde yanmam var karnım agriyo surekli tuvaletteyim. İdrara sıkışıkmışım gibi geliyo ama bir iki damla anca daha randevuma çok var ne yapsam iyi gelir lütfen yardımcı olun 🥺
Fts-fts11 -Bal123- hamile iseniz yapacak çok bir şeyiniz olmuyor size uygun iki ilaç veriyorlar doktor ağrınızı azaltıyor ama acil varsa hemen gidin serum takıyorlar çok rahatlatıyor çünkü bende de var
Ervaaa -Bal123- bol su ic canım ama doktora gitmelisin gidene kadar lavabo sonrası sirkeli su yada karbonatlı suyla yıka simdilik cok fazla yapacak birsey yok muhtemelen antibiyotik verecektir bendede öyle oldu
kbralya01 -Bal123- kesinlikle doktorunuza mesaj atın belirtileri söyleyin ben 18 haftalıkken aynı belirtileri yaşadım sabrettim 3. Günün sonunda artık dayanamadım ağladım ağrıdan hemen doktoruma yazdım akşam bana manuruol şase toz ilaç al iç gece sabah idrara çık demişti ayy onu içip yatınca öyle bi rahatlamıştım Kİ boşu boşuna kaç gün çekmişim o sıkıntıları dedi bence sizde mesaj atın anlatın durumu ona göre bişe der size sizde rahatlarsınız inşallah
Babykalamar -Bal123- randevunuzu beklemeden doktora gidin cunku idrar yollari enfeksiyonu hamilelikte cok tehlikeli. Doktorunuz 1 kullanimlik sase toz ilac verir ilerlediyse antibiyotige baslatir bol su icerek cozersiniz beklemeyin yani randevuyu
-Bal123- kbralya01 Aynen şuan bende 18 haftalık hamileyim 2 gündür dayanamıyorum ilk gebeligimde de vardı ama hissetmedim hiç
aogoya -Bal123- hamileliğimin başından beri 2 defa geçirdim en son geçirdiğim çok ağırdı sabah akşam iğne verdi Onun dışında cranberryli probiyotik kullandım 2 ay boyunca ve kefir işte kızılcıklı şerbet içtim marmalatını yedim kızılcık çok çok iyi geliyor idrar yoluna ayağını sıcacık tutman gerekiyor iç çamaşırlarını ütüle giymeden her gün mutlaka değiştir ben wc şeri ayırdım benimkini kimse kullanmıyor
aogoya -Bal123- bana şase yeterli olmadı mesela o şase çok çok az bir enfeksiyonu olanlara etki ediyor
Leylaberk -Bal123- bu dediğiniz şikayetler sistit belirtisi idrar yolu enfeksiyonunun baya sıkıntılı hâli ilk evlendigim ay yaşadım öldüm resmen bence vakit kaybetmeden yarın ürolojiye gidin ama gebe olduğunuzu söyleyin 2 güne geçer antibiyotik gebelikte kullanılan bir şey verir ama ilerletmeyin bence ben bir gün bekledim girmedim idrar yaparken pembe kanamam oldu
Babykalamar -Bal123- doktorunuzu arayin o cagirir kayit actirir tahlil verirsiniz yada saglik ocagina gidin tahlil ve ilac yazarlar doktorunuza sorarak kullanirsiniz ben oyle yapiyorum
aogoya -Bal123- açıkçası bende sürekli bundan müzdarip olduğum için anormal üzerine düştüm ve çok şükür her ay idrar tahlili yaptırıp gidiyorum doktora bir sıkıntı çıkmadı son iki aydır
Merve72_73 Canım bol bol su iç acile git sana ilaç verecek. Randevuyu bekleme monurol ,amoksisilin, sefaleksin bunlar toz ilaç suya koyup erit iç bı kerede idrara cikicaksin son hop iyilecen ağrı sızı yok ama bol su iç hatta şimdi git 2. Yada 3 bardak su iç
esraery Geçmiş olsun. Doktora gitmek için beklemeyin basit bir enfeksiyon ise bile 1 gün de bile tedavi edilmediğinde artış gösterebiliyor maalesef doktorunuza muhakkak bilgi verin öncelikle ardından günde en az 2 lt su için çok rahatlatıyor bir de tavsiyem doktorunuz henüz ilaç vs vermezse gebelikte herhangi bir soruna sebep olmayan dut kürünü yapın ki vücudunuzda enfeksiyon crp artışı olmasın 🙃