Kızlar bir buçuk yıllık evliyim 1 yıl önce kimyasal gebelik geçirdim sonrada ne bende nede eşimde herhangi bi sorun olmamasına rağmen gebelik olmadı maalesef salı günü rahim filmi çekinicem tıbbi genetik bölümüne de randevu aldım ankara bilkent şehir hastanesinde genetik bölümüne gidip genetik testi yaptıran varmı yardımcı olurmusunuz.