Busraaozataa Merhaba arkadaşlar 38. Haftam doldu bugün doktora gittik geçen hafta alttan muayne ettiğinde 1 cm açılmam vardı şimdide 1 cm ama bugün hafif hafif açık renkte kan geldi doktor nişan olduğunu söyledi sizler nişan geldikten ne kadar sonra doğum yaptınız bebeğim 3600 Kg 53 cm 4kilo olursa sezeryan yapıyor doktor normal istiyorum onun için açılmam olması için ne yapmam gerek 😍?
SedanurAydnAta Busraaozataa bende 36 haftalığım sabah yeşil akıntı ile birlikte kanlı nişan geldi parmak ucu kadar açıklık ve rahim ağzı incelmesi varmış. Eve geldim her tuvalete gittikçe akıntı şeklinde kanamam geliyor muayeneden kaynaklı olurmuş 🤯
SedanurAydnAta Busraaozataa çok kanlı mıydı peki benim yeşil akıntı damar şeklinde kırmızılık vardı ama şuanki baya baya kıpkırmızı akıntı ile karışık kan 😬