Meyra41 Kızlar 18 gun once spinal sezeryan oldum onunla bir ilgisi varmı bilmiyorum ama sol kaburgamın alt kisminda belin yan tarafinda derin nefes alirken reamen bicak saplanir gibi agri oluyor derin nefes alamıyorum yaşayan varmı yada bilgisi olan
Buse-ozdmr Meyra41 suan aynı ağrıyı bende cekıyorum 4 5 kezde bebek toplamdı bugun valla doktora gıtsemmı dıe dusunuyorum halada ağrım var
Meyra41 Buse-ozdmr gebelikte bebek baski yaptigi icin diye biliyprum canim benim dogumdan sonra oldu agri