Hanife12_ Detaylı ultrason yaptırmayan var mı? Fiyat üç bin tl olmuş.. devletten de randevu alamıyorum :(
Sersel_15 Hanife12_ ben üniversite hastanesinde yaptırmıştım çok uçuk bi rakam değildi muayene ücreti aldılar sadece
hunilimom Hanife12_ oha neresiymis öyle kız devletten doktorun yönlendirmesi lazım zaten canım oyle alınıyor
denizarenmom Hanife12_ 3 bin ne ya cocugu cikarip mi inceliyorlarmis. baska hastaneyle konusmadin mi canim cok cok uyguna yapanlarda var ben kasim ayinda 400e yaptirdim
Hanife12_ HD1- doktor nasıl yönlendiriyor? Yani kontrol e gidince mi söylüyor şu doktora git flan diye
Hanife12_ denizarenmom senin gittiğin hangi hastaneydi? :( üfff.. sıkıntı stresten öleceğim resmen yaptırmam gerekiyor.. ama üç bin de vermek istemiyorum.. bebeğin ihtiyaçları alınır o paraya
HD1- Hanife12_ evet. Devlet icin perontoloji bolumune gidiliyor. Ama ordan direk randevu yok. Doktor yönlendiriyor. Ama özel için öyle mi bilmiyorum
Sersel_15 Hanife12_ ben 20. Haftada yaptırmıştım galiba şuan 31. Haftadayım zaten kendi doktorunun da yönlendirmesi lazım seni
denizarenmom Hanife12_ kirklareli dogus tip canim ama zam gelmis bugun zamli muayene oldum ama olsa olsa 600 olmustur en fazla