Esracandan Herkese iyi akşamlar ☺️ bugün 37.haftaya girdik kızımla doktor kontrolümde doğum pozisyonunu aldığını söyledi . Normal doğum yapan annelerim bebekleriniz doğum pozisyonundan sonra ne kadar süre sonra doğumunuz başladı .☺️
Lizbonn Esracandan 3 buçuk sene önce 24. Haftada yine doğum pozisyonunu alıp hiç değişmemişti 37+3’de doğum yapmıştım. Şimdi 2. Gebeliğim yine 24’de doğum pozisyonuna girdi 37+2’deyim bakalım ne zaman doğuracağım🥲
zeynepaylaipek Esracandan doğum pozisyonu alması ile doğum zamanın bir alakası yok 31 de doğum pozisyonu almış denildi bana 40+2 de suni ile doğurdum. Bunda da 34 de baş aşağı pozisyon oldu bekliyoruz
Esracandan SenaUmay maşallah sizede . Sizin daha erken almış . Sağlıcakla kucağımıza almak da nasip olur inşallah 🙏☺️ ilk doğumunuz mu acaba sizinde
SenaUmay Esracandan amin inşallah sağlıcakla alalım kucağımıza evet benim de ilk heyecanla bekliyorum 🙏🏻😊