Mysmrt devletteki doktorları kafaya takmayın lütfen ya . Geçen haftamı zehir etti ordaki yeni yetme bi doktor , bebeğin kafası 5 hafta önde dedi önce . Sonra bida ölçtü 4 hafta önde dedi . Riskli gebeliğe göndermem lazım sizi dedi sevk yazdı ama o gün sabahı nasıl ettim bşr Allah biliyor bir ben . Kendi doktoruma gittim sonra. Doktor acemi miydi dedi . Eğitim sistemimiz işte böyle boktan oldu dedi adam direk . Daha kafa çapı ölçmeyi bilmeden mezun oluyorlar dedi nasıl sinirlendi . O gün o kadar çok ağladım stres yaptım ki bu zamana kadar her şeyi haftasında olan bebeğim o haftadan sonra 1 hafta geriledi . Ben o yaşadığım stresten olduğunu düşünüyorum Allah’a havale ediyorum ı kadını da . Pis pis sırıtışı , hocam düzelmez mi zamanla kapanmaz mı fark dediğimde zevk alırcasına hayır kapanmaz diyip arkasını dönüp çıkışı aklımdan hiç gitmiyor
Bi daha devlete değil bebek muayenesi , kan aldırmaya zor giderim heralde