Onekim kızlar gebeyim ama kaç haftalık belli değil uygulamaya göre 7+1 ama geç döllenme oldu benim 7 mm kese ama boş kesesi bu boyutta olup bebisini gören oldu mu yoksa beklemeli miyim korkuyorum
Onekim Sinem0135 ya doktor hem azarlar gibi konuştu hem boş kese dedi haftaya gel dedi ne haftasını ne ultrason kağıdını vermedi