Benimde öyleydi. 24 te başladı galiba yürüyemiyordum eşim destek oluyordu o derece kötüydü. Doktor magnezyum ve kalsiyum desteği verdi kullandıkça şikayetim azaldı ama hiç bitmiyor şuan 35 olduk muhtemelen doğuma kadar devam. Normal hayatıma devam edebiliyorum çok şükür