Şimdi ben geçen gece rüyamda bir bebek gördüm benim bebeğim diye yanıma koydular , ismini de Mustafa dediler . Bazı hocalar o ismi koyman lazım diyor bazıları güzel bir isim olsun yeter diyor . Mustafa da çok var bizim aile de ne yapsam bilemedim pekte içimden gelmiyor yardım 😕😕😕